خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/21 - 09:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی خبر داد

پیگیری در جهت تامین اعتبار برای خرید ساختمان خوابگاه دانشجویی مرکز آموزش عالی محلات

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: مکاتباتی در خصوص صدور مجوز و تخصیص اعتبار مورد نیاز به منظور خرید ساختمان خوابگاه دانشجویی مرکز آموزش عالی محلات انجام گرفت که در همین راستا نیز سازمان برنامه و بودجه دستورات لازم را برای بررسی این موضوع صادر نمودند.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از پروژه بیمارستان جایگزین محلات داشتم و در جریان روند خاکبرداری و میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفتم تا پیگیر رفع مشکلات آن باشم.



وی افزود: همچنین در روزهای گذشته کلنگ احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی محلات به زمین زده شد که این مهم نیز با پیگیری های مستمر انجام شده به ثمر نشست و امیدوارم با تخصیص اعتبار کافی این پروژه سریعا به سرانجام برسد.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: اخیرا نیز پیگیری ها و مکاتباتی در خصوص صدور مجوز و تخصیص اعتبار مورد نیاز به منظور خرید ساختمان خوابگاه دانشجویی مرکز آموزش عالی محلات انجام گرفت که در همین راستا نیز سازمان برنامه و بودجه دستورات لازم را برای بررسی این موضوع صادر نمودند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای رفع مشکلات راه های حوزه انتخابیه نیز و رسیدگی به این جاده ها درخواست ها و مکاتباتی با وزارت راه و شهرسازی داشتم که در همین راستا نیز سازمان راهداری دستورات لازم را در جهت برطرف کردن این محورها صادر کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 358713
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار